BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, June 23, 2010

SUSAH BILA SEMUA NAK TUNJUK PANDAI DAN NAK NAMA



























Susah dalam bidang yang dikenali sebagai hobi ini...mungkin kalau di pohon mengikut jalan yang benar maka semua orang akan paham dan memberi laluan...

p/s untuk rakan2x dan juga diri sendiri...bidang radio ini hanya la sebagai HOBI...atau bahasa senang juga minat...maka kena paham..jikalau kata kita paling hebat dalam dunia radio...sedar ada yang lagi hebat...kalau nak membantu...jgn buat ikut suka...kita berpesatuan...ada kelab..ada pengurus negeri..ikut step by step...tnya rakan2x lokalan dahulu..pasti ada yang tahu..
itu yg terjadi di repeater.dahulu masing2x xsudi nak membantu maintainance repeater...tau ckp jew...sibuk dengan repeater lokalan sahaja...sekarang baru nak dtg..menunjukkan diri...tiada siapa yang kisah jika jalan nya betul..hanya pandangan...QRT 73..

Saturday, June 12, 2010

next project...sebelum masuk semester baru...kalau di izinkan.

setelah lama ku mencari2x di internet...akhirnya...satu yang menarik pandangan aku...4 stack yagi...huhu...nampak ganas...dan gah...tapi nak kena kaji dahulu..pembinaannya...dah paham baru jalan project..hehe



AKHIRNYA...TERCIPTA DI BASE

setelah sekian lama mengidam untuk mempunyai tower tak kesampaian...ini pun jadi lah...berjaya dinaikkan dengan bantuan rakan2x HAM...dan sedara....hehe...diperkukuhkan lagi dengan SLIM JIM dan YAGI 2M 5 element..